موفقیت ، امید ، سرگرمی

...این وبلاگ سعی داره تا با ارئه راهکارهای زیبا شما را به زندگی خوب دعوت کنه ...

 

اخبار دیجیتال
مرگ مخترع آر اس اس
آرون سوارز ، نابغه اینترنت و یکی از کسانی که سهم زیادی در خلق آر اس اس یا خوراک خوان سایتهای اینترنتی داشت بر اثر افسردگی دست به خودکشی زد . او در زمان مرگش تنها 26 سال داشت و خانواده اش بعد از مرگش انگشت اتهام را به سوی سیستم قضایی آمریکا گرفته اند . او اتهامات زیادی در سیستم قضایی داشت که در صورت صادر شدن رای شاید به 30 سال زندان و پرداخت میلیون ها دلار خسارت محکوم می شد .
سوارز هنگامی که 14 سال داشت در خلق آر اس اس شرکت کرد . او در دانشگاه استنفورد نیز پذیرفته شد ؛ اما بعد از یک سال از این دانشگاه استعفاء داد و در وبلاگش نوشت : « به نظرم محیط اش چندان علمی نبود و کسی به درس و تحصیل اهمیت نمی داد » . بعد از آن او شبکه اجتماعی و خبری ردیت را پایه گذاری کرد که بعدها توسط کنده نست که یک ناشر بین المللی بود خریداری شد .
کمی بعد او برای اولین بار به جرم سرقت اسناد دولتی از طریق اینترنت بازداشت شد . در آن زمان سوارز شرکتی داشت که برای اینترنت آزاد کار می کرد و هدفش مبارزه با سانسور اینترنتی دولت آمریکا بود . 2 سال بعد او بار دیگر به دردسر افتاد و با هک کردن سامانه دولتی دادگاه فدرال ، میلیون ها سند آنرا در معرض دید عموم گذاشت . بعدها مشخص شد اتهام او انتشار غیر قانونی 18 میلیون صفحه سند به ارزش تقریبی 5/1 میلیون دلار بوده که خودش از طریق انتشار پرونده اف بی آی آنرا برای همگان مشخص کرد .
او در نوشته هایش به حالت های افسردگی بسیار اشاره کرده بود و حتی گفته بود که بعضی مواقع میخواهد از زندگی دست بکشد . او زمانی در وبلاگش نوشته بود : « حتما ً زمانی بوده که شما بسیار غمگین شده اید بی دلیل یا با دلیل ؛ شاید مثل وقتی که برنامه هایتان خراب میشود یا کسی را از دست میدهید . در این لحظات فکر میکنی زندگی ارزشی ندارد . می خواهی بروی روی تختت دراز بکشی چشم هایت را ببندی . افسردگی یعنی همین . بی دلیل می آید و می رود » .
اما والدین او می گویند تصمیمات دادگاه ماساچوست و دانشگاه ام آی تی باعث شده تا او افسرده شود و دست به خودکشی بزند .
دوستانش می گویند اتهام او مبنی بر دانلود غیر قانونی میلیون ها جلد کتاب بی پایه و اساس است . این همان اتهامی است که آرون احتمالا ً بخاطر آن به 35 سال زندان و میلیون ها دلار خسارت محکوم می شد . اما مرگ او پایانی بود بر نبوغ و همینطور جلسات طولانی دادرسی که او همیشه از آنها شکایت داشت .
 

+نوشته شده در یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:,ساعت8:29توسط اصغر محمودی | |

 

اخبار دیجیتال
اعتیاد به اینترنت در فهرست اختلالات روانی کودکان
به دنبال افزایش نگران کننده شمار کودکانی که نمی توانند از اینترنت دست بردارند ، اعتیاد به اینترنت به فهرست اختلالات جدی روانی کودکان اضافه می شود . محققان با انجام یک مطالعه در مورد کودکان 12 ساله که به اینترنت و بازی های ویدیویی اعتیاد پیدا کرده اند ، ادعا می کنند که اعتیاد کودکان به اینترنت به زودی در رده یک بیماری روانی جدی قرار میگ یرد . اعتیاد به استفاده از اینترنت و بازی های ویدیویی از سال آینده به راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی اضافه خواهد شد . همچنین افرادی که به استفاده از تلفن های هوشمند و لپ تاپ خود اعتیاددارند نیز در این رده قرار دارند . شمار کودکانی که که به بازی های اینترنتی و ویدیویی احساس تنش ، عصبانیت و خستگی در کودکان است . این کودکان بویژه در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارند ، بیشتر عصبی و خسته می شوند .
 

+نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,ساعت18:27توسط اصغر محمودی | |

 

خبر
اما خبر این شماره :
لپ تاپ هایی جدید مخصوص زنان
ذهن های خلاق کمپانی فوجیتسو تصمیم گرفته اند لپ تاپی به نام گل بوسه را مخصوص زنان طراحی کنند . یکی از ویژگی های این لپ تاپ زنانه ، ساختار ونوع طراحی آن است . پوشش بدنه بالای دستگاه از طلای ظریف ساخته شده که یکی از مهم ترین خصوصیت های آن است و به راحتی و بدون آسیب زدن به ناخن ها باز می شود . دکمه Power این دستگاه از چیزی شبیه مروارید و با LED کم پرتو و رمانتیک ساخته شده و دکمه CapsLock آن هم با الماس بریده شده تزیین شده است . حلقه طلایی دور هر دکمه روی صفحه کلید شفافیت و زیبایی این لپ تاپ را دو چندان کرده است . از دیگر ویژگی های نرم افزاری بسیار زنانه این لپ تاپ می توان به دفترچه یادداشت ، دفترچه خاطرات و البته طالع بینی روزانه اشاره کرد .

+نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:,ساعت19:55توسط اصغر محمودی | |

 

خبر
خب می رسیم به بخش خبر ...
 
ظرفیت اینترنت کشور به 73 گیگا بایت رسید :
ظرفیت اینترنت کشور از 403 لینک stm 1 به 467 لینک stm 1 برابر با 73 گیگابایت رسید .
حسن کریمی ، مدیر کل مهندسی عملیات شبکه دیتای شرکت ارتباطات زیر ساخت با اعلام این خبر گفت : « این ظرفیت از روی کابلی که برای نخستین بار با سرمایه گذاری شرکت پیشگامان توسعه آسیا با استفاده از کابل ایران عمان موسوم به POI راه اندازی شده ، به پهنای باند کشور افزوده شده است » .
قرار است این ظرفیت به تمامی مشتریان شرکت ارتباطات زیر ساخت اعم از PAP ها ، شرکت های مخابرات استانی و سازمان های دولتی و خصوصی که متقاضی ظرفیت بالای 155 مگابیت بر ثانیه برابر با یک smt 1 هستند واگذار می شود .
با توجه به نزدیک شدن پایان طول عمر مفید کابل دریایی ، جاسک فجیره ، شرکت ارتباطات زیر ساخت ظرفیت انتقالی پهنای باند اینترنت کشور منتقل کرد .
از سوی دیگر این شرکت دو درگاه توزیع اینترنت بین الملل را در شهرهای تبریز و شیراز به شبکه اینترنت کشور افزوده است و بدین ترتیب اینترنت مورد نیاز کاربران در جنوب کشور از درگاه شیراز و منطقه غرب کشور از درگاه تبریز قابل توزیع خواهد بود .
شرکت ارتباطات زیر ساخت وعده داده است با الگوی توزیع جدیدی که در شبکه توزیع اینترنت صورت گرفته است علاوه بر افزایش ظرفیت شبکه ، سرعت ، دسترسی به اینترنت و نیز کیفیت ارتباطات اینترنتی برای کاربران افزایش خواهد یافت .
 

+نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:,ساعت19:54توسط اصغر محمودی | |